Saturday, July 27, 2013

O zi...blondă


HAPPY WEEKEND! - Ediţia 29 este gata de start! Deci, dacă este weekend, este:
Happy Weekend
Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.
_________________________________________________________________


            Ușor de înțeles...          


Nu știu de ce se tot întreabă oamenii de ce sunt atât de iubite bancurile cu blonde... Pentru ca sunt ușor de înțeles...de-aia!


Simt că nu mă credeți... Să vă dau un exemplu... Iată cum începe încă de dimineață, ziua unei blonde: 


- Iubitule, te rog, vino și ajută-mă! Am un puzzle nenorocit și nu știu de unde să încep!
- Păi...ce-ar trebui să iasă?
- După poza de pe cutie, un tigru.




Tipul se hotărăște să dea o fugă. Se uită pe masa unde stăteau toate piesele, se uită la cutie...la iubita lui blondă...
- În primul rând, orice ai face, nu ai cum să asamblezi piesele astea să arate ca tigrul de pe cutie.
Apoi îi ia mâinile și-i spune:
- În al doilea rând, vreau să ne relaxăm. Să bem o cană de ceai și apoi... - oftează - apoi ne apucăm să punem înapoi cerealele în cutie...

Ajunsă la facultate, că avea niște cursuri în ziua aia, se întâlni cu o altă blondă, pe un culoar:
- Tu în ce an ești?
- În două mii treisprezece. Tu? 

La un seminar, o ecuație îi dădu puțin de furcă. Dar era curajoasă, doar nu era să se sperie de o ecuație!? O rezolvă...cum altfel?!



Se simțea epuizată după atâta efort intelectual așa că se duse la doctor.
- Domnule doctor, nu știu ce am că toate mă dor. Dacă apăs aici (și apăsă pe picior) mă doare, dacă apăs aici (apăsă pe piept) doare. Doare chiar dacă apăs aici (și apăsă pe frunte).
- Nu vă supărați, zice doctorul, sunteți blondă natural?
- Da, de ce?
- Știam eu... Apropo, aveți degetul rupt!



Puțin mai târziu, la benzinărie...
- Ma scuzați... de care benzină aveți?
- De 98 și de 95, nu vedeți?
- Ba da... dar de anul ăsta aveți ceva?!
 



Seara, la bar. 
Se apropie de barman, și, timidă, îi şopti la ureche:
- Unde este toaleta, vă rog?
Barmanul îi răspunse:
- În partea cealaltă!
Atunci, blonda se mută, şi-i şopti la cealaltă ureche: 
- Unde este toaleta? 


Nu-i așa că am dreptate? Bancurile cu blonde sunt pe înțelesul tuturor. Iar ziua unei blonde e foarte fun încă de dimineață. Și tot așa se încheie.
Totuși...

- Cum scapi de o blondă?
- O pui să numere treptele unei scări rulante. 





================================================
 
Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, nu către linkul blogului, specificând:
"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 29."
ATENȚIE! Dacă ediția curentă n-a fost încă publicată la momentul când vă pregătiți postarea, rog preluați link de la ediția anterioară a HAPPY WEEKEND! "
Introduceţi în formularul de mai jos nume şi link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat).




50 comments:

  1. Hahaha ! De apreciat ca a stiut sa foloseasca cuvantul "puzzle" !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei, mai stie si ea cate ceva. Dar poate ca nu stie sa il scrie ;) :)

      Delete
  2. Elly, ești grozavă! Nu, nu mă supăr, adică nu ne supărăm, colega! Am râs și mai râd încă! :))))))))))
    Le ”iau” cu mine pe toate, am de gând să mă mândresc cu ele azi, căci avem program cu prietenii noștri cei mai buni, ori Monica nu numai că e cea mai frumoasă blondă din lume (sic!),dar e și una din cele mai inteligente, of, uf, ce ne facem?! Râdem și ne distrăm , asta facem! Te pup, o zi superbă, dar superbă să fie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper sa-ti foloseasca azi macar una din glumele de aici :)
      Blondele au fost doar un pretext. De cine se rade cel mai mult? Cred ca de Bula si de blonde...si nu stiu daca e asta ordinea. :))
      O zi minunata si tie, Mirela!

      Delete
  3. Chiar si blondele sunt iubite nu doar bancurile. Uite la pozele pe care le-ai pus...
    Sau în oglinda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Daca zici, te cred. Am pus fotografii de blonde foarte frumoase, era pacat sa nu placa :)
      In oglinda...ma duc sa ma uit acum :)
      Multumesc!

      Delete
  4. Amuzante rău toate bancurile dar faza cu ecuaţia m-a făcut să râd în hohote.
    Weekend frumos, Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rezolvarea e de Gazeta Matematica :)
      Multumesc!

      Delete
  5. :)))))
    dar stii ca de cand nu mai am parul blond, nu mai fac atatea gafe sau zuzenii cum le zice Ubi? :))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu cred ca inainte doar te alintai :) Oricum, acum e randul altcuiva din casa sa faca tot felul de chestii :) ;)

      Delete
  6. Bine ca la mine e artificial, miercuri mi'am facut din nou suvitele :)) Sa iti mai zic si eu cum ti ocupata o blonda toata ziua? O lasi intr'o camera rotunda si o pui sa stea la colt sau ii dai o foaie pe care scrie pe ambele parti "citeste pe verso"
    Bancurile cu blonde sunt cele mai bune :)) Cum ai spus si tu: toata lumea le intelege si sunt usor de tinut minte :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Si nu simti nimic asa, cum ca incepi sa emiti ceva chestii mai destepte si haioase?!?? ;)
      Ma bucur ca ti-au placut, mai ales ca, cu cate-o suvita, cu siguranta simti ca o blonda ;) Macar partial esti de-a noastra :)

      Delete
    2. Cum imi zici un amic inca de cand mi'am facut suvitele prima data "incetul cu incetul culoarea natura iese la suprafata" :)) mai ales ca nu trece zi fara sa'mi iasa mie pe gura vreo duma :))

      Delete
  7. E oarecum ciudat ca eu pur si simplu nu pot asocia bancurile cu blonde unor femei cu par blond natural, ci numai unor femei cu parul vospit blond sau chiar si daca ar fi blond asa natural, trebuie sa fie coafat si aranjat profesionist, insa pur si simplu nu le pot asocia unor fete autentic blonde naturale (adica naturale atat la culoarea parului cat si la modul in care sta acel par, pur si simplu asa nedus la coafor, decat poate cel mult ca sa fie tuns, dar sa nu aiba vreo forma speciala, ci sa fie doar tuns asa la lungime, lucru care se poate face si de catre cineva acasa, adica nu necesita neaparat coafor).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu e deloc ciudata parerea ta, Rudolph. Sunt una dintre blonde deci a fost un fel de autoironie. Chiar noi, la protestul acela de acum cateva luni am spus ca "Nu toate proastele sunt blonde! " ;)
      Sa stii ca am vazut postarea aceea in care cauti niste fotografii pierdute. Am si incercat ceva. N-am reusit nimic. Mi-ar fi placut sa gasesc ceva...

      Delete
  8. Bine ca sunt bruneta :))!
    Glumesc!
    Da, sunt amuzante bancurile cu blonde. M-am distrat teribil citindu-le pe cele de mai sus :)).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca esti de acord :) Am incercat sa gasesc unele cat mai reprezentative :)

      Delete
  9. Hahaha! Îmi place la nebunie primul banc! Dovedeşte totodată cât de tandri suntem cu voi! Heh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca tu ca barbat spui asta inseamna ca si meritam ;) :)

      Delete
  10. Ce se spune despre blonde e un mit.
    Aşa, toate femeile sunt blonde.
    Sharon Stone are un IQ foarte mare.
    Dar bancul cu degetul rupt e tare...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esti distrugator de mituri? Lasa-le asa, ca sunt frumoase.
      Asa cum spuneam mai sus, nu toate proastele sunt blonde ;)
      Ma bucur ca macar un banc ti-a placut :)

      Delete
  11. super faina zi a avut blondina din povestea ta :))) Cel mai mult mi-a placut cum a rezolvat ecuatia :))) Absolut genial! (bancul)
    Un weekend minunat îti doresc!

    PS: blondele sunt invidiate, de aceea se inventeaza bancuri despre ele ;) Multe brunete s-ar vopsi blonde, dar arata înfiorator dupa 2 saptamâni cu radacinile parului negru!

    ReplyDelete
    Replies
    1. O zi cat se poate de buna. Toata lumea a fost intelegatoare cu ea ;)
      Se pare ca la matematica e foarte priceputa :))
      La fel iti doresc, Carmen!

      P.S.- Tot ce se poate. De fapt cam stiu :)

      Delete
  12. ce tema ...interesanta!
    Faine toate!
    Weekend placut, elly!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Subiectul e inepuizabil...sau pe-aproape :)
      Multumesc, Florentin!

      Delete
  13. :))
    Te pui cu blondele? Eu zic ca nu ai nici o sansa! Eu le ador....bancurile, vreau sa zic...
    M-am amuzat teribil!
    Seara faina, Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bine ca adori bancurile...fiindca era gata sa cred altceva ;) :))
      Merci, Geanina!

      Delete
  14. :))
    Dar şi când întâlneşti una deşteaptă.....
    Încep să cred că pentru o femeie deşteaptă este un atu să fie blondă! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dreptate :)
      Dar pana la urma a fi desteapta ce atu este... pentru orice femeie! ;) :)

      Delete
  15. Bancurile m-au facut sa zambesc. Bravo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucura, Alex! Ma bucura si ca te mai vad :)
      Happy weekend iti doresc!

      Delete
    2. Timpul e marele amic sau inamic (in unele cazuri) al prezentei pe internet.

      Delete
  16. Nu m-as fi gandit in veci sa asociez cerealele cu un puzzle! Ce-am mai ras!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca si eu cand am citit prima data bancul la fel am ras fiindca a fost ceva total neasteptat :))
      Am zis ca nu se poate sa nu vi-l spun si voua.

      Delete
  17. Bun bancul cu puzzle-ul :)
    O să mi-l aduc aminte de fiecare dată când o să mănânc cereale!

    ReplyDelete

  18. Faine bancurile !

    Ideea e ca orice femeie trebuie sa se simta frumoasa si sa se accepte in orice situatie, culoare si atitudine. Conteaza interiorul, acela trebuie sa fie frumos, ambalajul e mai putin important.. cand esti frumos pe dinauntru, atunci asta se reflecta in tot ce reprezinti.
    Sa fiti iubite si sa aveti mereu sclipiri in priviri!
    Elly,O duminica frumoasa iti doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Desigur ca asa ar fi de dorit. De fapt nici nu cred ca cele blonde ne lasam influentate de bancuri si devenim automat "blonde" si la creier si nici macar nu crede cineva ca e adevarat ceva. :) Dar glumele cu blonde sunt savuroase si foarte inspirate.
      Multumesc pentru urari :)

      Delete
  19. Să ai o duminică liniștită și faină.

    ReplyDelete
  20. E cea mai drăguță postare! Eu, oricum, n-am văzut decât 3, deci nu-i greu să spun!:) Dar prima blondă chiar frumoasă... Aș vrea să fiu blondă doar la păr!:)
    Happy Weekend!

    ReplyDelete
  21. Eu sunt "blonda" în devenire..... ma refer la culoarea parului si la mult soare! :))))))
    pupici Elly!

    ReplyDelete
  22. Bancul cu tigrul si cu cerealele mi-a placut cel mai mult iar poza cu tigrul e super ingenioasa!

    ReplyDelete
  23. Cu atatea blonde "undercover", uneori si celelalte femei isi primesc portia de glume .....

    Off Elly, ultima e chiar culmea culmilor .... e super!

    Un inceput de saptamana cat mai frumos! ... si Multi pupici :*

    ReplyDelete
  24. In afara de cel cu cerealele nu stiam niciunul. Criminale rau! :))
    Cel mai amuzant insa, mi se pare cand o blonda ia peste picior blondele. Dar bine...nu toate sunt 'naturale', precum blondele din bancuri... ;)

    ReplyDelete
  25. A rezultat o "dezbatere" instructiva;cred ca va continua si in zilele urmatoare...

    ReplyDelete
  26. Vara doar zile blonde am, dar daca ma gandesc bine ai omis ceva foarte grav care trebuie discutat la masa regala.
    Berea blonda, unde e?

    ReplyDelete
  27. Cand o blonda spune bancuri cu blonde...asta e chiar savuros. Nu mai e weekend, dar iti urez o saptamana usoara, acum ca lunea a trecut cu bine!

    ReplyDelete
  28. Tipa din prima poza este absolut rapitoare :)

    ReplyDelete
  29. "-Cum scapi de o blondă?"

    După ce termină spovedania, preotul îi spune blondei:
    - Mergi cu Domnul!
    Privind derutată în jur, blonda întreabă:
    - Cu care dintre ei?

    ReplyDelete
  30. Am ajuns eu dupa o vesnicie pe aici, dar nici nu mai conteaza. Bancurile cu blonde pot fi intelese in orice zi, la orice ora. Cel mai bine m-am distrat afland despre eforturile pe care le fac blondele la facultate pentru a comunica si a invata cate ceva. :)))

    ReplyDelete