Saturday, November 16, 2013

La fotbal și la politică tot românul se pricepe


Dacă este weekend, este HAPPY WEEKEND! - Azi ediţia 45
Postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), pe blog, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.
_________________________________________________________________________________


              Azi...ne dăm cu părerea doar despre fotbal             



Unii au noroc cu carul. După cu au primit bani cu nemiluita, grecii au mai primit încă un cadou chiar în prag de iarnă. La barajul pentru Campionatul Mondial de fotbal din 2014 a picat ca grecii să joace cu echipa noastră națională. Mare nedreptate fiindca pe la ei nici macar iarna nu-i așa de grea. 

Și-a venit seara meciului. Și-a venit și pauza meciului. Cu Grecia, desigur.
..
Pițurcă vorbește cu fotbaliștii. Se aud bătăi în ușă. Toată lumea tace. Piți deschide ușa. Intră unul în costum cu papion. 
- Bună seara, mi se spune Vărul. De aici mă ocup eu. 

Cică să mai ai încredere și-n oamenii ăștia providențiali. N-a făcut nici Vărul nicio brânză...cu tot papionul lui...



Apropos de deschis ușa... Apostolul Petru deschide și vede un jucător de fotbal.
- Tu cine eşti?
- Sunt jucător în naţionala României.
- Şi...cum de ai nimerit poarta?


Asta m-a făcut să-mi dau seama că și eu joc fotbal atât de prost încât risc să mă ia Pițurcă la națională. Mai bine mă las și mă apuc de altceva. De privit la televizor, de pildă. E mai safe.

Aseară, nevastă-mea a intrat nervoasă în cameră:
- Iar fotbal, mă?!
- Da’ de unde, tu, mă uit la Steaua...

Pe televiziuni a reînceput seria reportajelor despre copiii maltratați. Tot aseară am văzut chiar două astfel de reportaje. 
Cică un copil venea bătut, din timp în timp, la școală.
Într-o zi profesoara l-a întrebat ce se întâmplă. A aflat cu stupoare că:
Tata e stelist. De câte ori pierde puncte Steaua acasă cu Rapid, mă bate.
Și cand Steaua caștigă, ce face?
Nu știu, doamnă, eu am doar 8 ani!

Și alt caz, la fel de dramatic.
– Bulă, tu o iubești pe mama ta? 
– Nu doamna învățătoare, că mă bate. 
– Atunci... îl iubești pe tatăl tău...
– Nu, doamna invățătoare, nici pe el, că și el mă bate. 
– Da’ tu iubești pe cineva Bulă? 
– Eu iubesc echipa Dinamo, ca ea nu bate pe nimeni!

Umblă vorba prin târg că de Halloween, Dinamo s-a deghizat în campioană...dar și că pe noul lor echipament sunt trecute și numele celor 3 suporteri.

Se mai zvonește ceva, deși cred că nu e doar zvon.
Se spune că la următorul joc al echipei naționale a României va veni și Papa. Papa vine întotdeauna acolo unde sunt nevoi și acolo unde este mizerie.


Ce face România după ce câștiga Cupa Mondială?
Închide playstationul și se duce la culcare.


==============================================
 
Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, nu către linkul blogului, specificând:
"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 45.". ATENȚIE! Dacă ediția curentă n-a fost încă publicată la momentul când vă pregătiți postarea, puteți prelua link de la ediția anterioară a HAPPY WEEKEND! "
Introduceţi in formularul de mai jos nume și link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat).





37 comments:

  1. Haha, ce coincidenţă! :)) Am scris şi eu de la prima oră un articol pt rubrica ta, tot despre fotbal. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Buna dimineata, Alexandra! Ai mare dreptate. Pai cu siguranta este cel mai fierbinte subiect al zilei. Si una dintre cele mai mari tristeti...
      Vin acum sa vad.

      Delete
    2. E plin internetul de comentarii despre drama de aseară...eu am preferat să fac haz de necaz. :P Sper să nu-mi sară microbiştii în cap. :P

      Delete
    3. Si eu la fel, tot haz de necaz. Ce altceva se mai putea face? Cand am vazut ca pe la minutul 70 era deja 3-1...am stiut ca nu mai e nimic de facut. Nu am vazut meciul, doar cand si cand niste secvente...cand mai zappam pe canale. S-a transmis pe Romania Tv. Poate si pe altele, eu acolo am gasit. Nu cred sa sara nimeni. Ce vina ai tu? Noi?

      Delete
  2. Acu te-ai găsit şi tu să faci haz de necaz? :) Bag de seamă că eşti grecoaică! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) As fi vrut eu sa fiu. Macar aseara ;)
      Lasa, ca poate ii mai ambitionez sa joace mai bine data viitoare ;)

      Delete
  3. Sunt minunate glumele... :)
    am un coleg care ţine cu Dinamo
    îţi imaginezi ce urmează, nu? :)))))
    pup, weekend frumos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca iti plac. Haz de necaz. Uneori e bun. Uneori chiar ajuta.
      Bietul tau coleg. Eu nu prea sunt la curent cu amanunte despre starea fotbalului romanesc dar inteleg ca in ultima vreme Dinamo sta foarte prost daca s-au scos glume pe banda cu el. Sunt glume noi-noute. :)
      Multumesc mult, Ana. La fel sa ai!

      Delete
  4. Deci Bulă iubește pe Dinamo, că ei nu bat pe nimeni, hahaha! :))
    ”Umblă vorba prin târg că de Halloween, Dinamo s-a deghizat în campioană”.... :)))))
    Hai că m-am distart, acum pot să ies, că-i zi de shopping!
    Te pup, să ai un weekend cu bani și veselie! Uite-așa! ;)

    ReplyDelete
  5. Asa ne trebuie!
    Sa speram ca marti vom fi cu picioarele pe pamant si vom intoarce rezultatul sa vedem ce va mai intreba data viitoare Apostolul Petru :)
    Happy Weekend!

    ReplyDelete
  6. Bună gluma cu Vărul :) că ne tot calcă pragul în ultimul timp și rezolvă orice problemă. Eu am râs și la restul, noroc că nu-s microbistă, deși tot e o oarecare strângere de mână, că doar e vorba de națională.
    Noi ne-am distrat ieri seară, că cea mică râdea în hohote de expresia „ne-au bătut grecii la fundul gol” :D

    ReplyDelete
  7. Eu chiar nu m-am uitat la meci aseara. Culmea, nici sotul meu ... se vede treaba ca nu suntem microbisti :)))

    Dar glumele sunt foarte bune: cea cu Varul, cu Dinamo deghizata si cu copilul de 8 ani .... astea mi-au sarit in ochi ca sa zic asa. :))

    Happy weekend Elly! Pupici multi :*

    ReplyDelete
  8. Eu zic ca n-au primit, ci si-ai dorit cu adevarat sa se califice.
    Si, doi...eu stiam varianta cu: "la agricultura si politica se pricepe tot romanul"

    Un weekend, frumos!

    ReplyDelete
  9. Aseara am avut treaba pana tarziu, nu am avut timp sa ma uit la meci, dar am aflat ca nu am pierdut nimic interesant :)) Nici macar cei de pe facebook am vazut ca un i'au prea dat importanta. Bancurile cu fotbalisti sunt mereu bune :))

    ReplyDelete
  10. Postarea ta dovedeşte că te-ai uitat la meci şi ai plâns
    şi tu, ca întreaga ta familie, ca Snow, ca şi întreaga ţară.
    Numai fotbaliştii şi Piţurcă al lor n-au plâns.

    ReplyDelete
  11. HAPPY WEEKEND! REVIN MAI INCOLO SA CITESC TOT!

    ReplyDelete
  12. Am auzit eu azi ceva comentarii cu meciul de aseara dar nu prea le am cu fotbalul...eu nu astept nimic de la nationala, baietii aia sunt foarte labili...dar bancurile sunt de tot hazul!

    ReplyDelete
  13. Bancuri nostime, numai bune pentru weekend. Pe locul I (pentru mine) cel cu Sf.Petru !

    ReplyDelete
  14. Am încetat demult să mai cred în "regele fotbal" N-am câștigat și nu câștig nimic de pe urma lui.

    ReplyDelete
  15. Cu asta te-ai bagat in gura lupilor.Iti dai seama ce suparati sunt fanii?

    ReplyDelete
  16. :)) bune bancurile, pe cat de bune pe atat de adevarate...
    ce mai vad pe la tv, e, ca mai au sperante :))
    dar pana atunci sa ne bucuram de weekend :)
    Don't worry, be happy! (Happy Weekend!)
    :)

    ReplyDelete
  17. Elly esti tare...Foarte bune glumele, le-am savurat din plin, nu sunt fana fotbal, insa te enerveaza cand vezi ca ai tai se fac de ras peste tot. O postare plina de umor de buna calitate! Te pupam ,eu si Bubu!

    ReplyDelete
  18. Ha, ha! M-au amuzat tare mult bancurile despre minunatul nostru fotbal. Le merită din plin, la ce "performeri" ai ridicolului au ajuns. În schimb, sunt foarte "tari" la titluri pompoase: briliantul, diamantul, prinţul, regele... Fară nicio acoperire în realitate.
    O duminică frmoasă, dragă Elly! :-)

    ReplyDelete
  19. cica speranta moare ultima....sa ai o duminica frumoasa!

    ReplyDelete
  20. Tare dezamagita sunt! Pai daca nici Varu' nu a rezolvat problema , nici ca mai avem vreo sansa....:))
    Pop!

    ReplyDelete
  21. Era o vreme cand ma uitam la meciurile nationalei. E data asta nu m-am uitat si bine am facut!
    Glumele sunt faine!
    Happy Weekend!

    ReplyDelete
  22. Ne prindea bine un succes la nivel mare.
    Pe de alta parte, ne-ar fi lipsit (de) aceasta postare.

    ReplyDelete
  23. De fotbal si de politica s-a saturat tot romanul !

    ReplyDelete
  24. Bune glumele!
    Sunt de acord cu daurel!
    O seara frumoasa!

    ReplyDelete
  25. Glumele sunt excelente! Pentru mine sunt si ”in premiera”! :)
    Lasand gluma la o parte ;) imi dau si eu cu parerea... Inteleg ca - din nou! - românii au jucat bine dar n-au avut noroc: grecii au fost si mai buni! Interesant joc de noroc: 22 de oameni in toata firea care alearga dupa o minge si cei mai norocosi nimeresc cu aceasta intre cateva bare acoperite cu o plasa pescareasca. Norocul marcatorului se rasfrange asupra intregii gasti dar si asupra chibitilor. Misto; dar de ce si-ar pierde cineva 90 de minute dintr-o zi pentru a urmari cum niste bogatasi bat mingea?
    Fotbalul pare a fi “telenovela” preferata a barbatilor, in general.
    Happy week! :)

    ReplyDelete
  26. Eu nu am fost niciodată microbistă, dar tot te amărăşti când auzi. Şi aud bine, că sunt nişte zgomote în bloc la fiecare meci, că nici nu-mi mai trebuie să îl văd ca să ştiu ce se-ntâmplă.
    Îţi urez o săptămână frumoasă şi îmi pare rău că nu am putut posta şi eu. Stau tare rău cu timpul, poza de vineri am găsit-o întâmplător şi s-a potrivit. Sper să remediez, draga mea.

    ReplyDelete
  27. Da' n-avem de ce sa ne dam cu parerea: lucrurile decurg conform asteptarilor oricui poate analiza obiectiv ceea ce se intampla in sportul romanesc. Practicam cu succes o singura activitate - ne furam caciula singuri; prin urmare, e imposibil sa avem rezultate in alte intreprinderi.

    In ultima vreme, rezultatele cu care ne mandrim - pe nedrept - noi, romanii, apartin strict unor indivizi, care reusesc sa gaseasca in ei insisi motivatia si resursele pentru performanta.

    ReplyDelete
  28. Foarte tare... Am ras cu lacrimi... Off topic: imi cer scuze ca n-am mai trecut pe aici dar am inceput munca si timpul liber imi cam lipseste.

    ReplyDelete
  29. Haioase glume, acum le citesc cand mai e putin si incepe returul cu Grecia. Ar fi o minune sa ne calificam. Una in care eu nu cred... :(
    Nu stiu daca o sa vad meciul pentru ca sunt foarte obosita, as prefera sa dorm. Weekendul la munte m-a dat peste cap. Nici pe propriul blog nu cred ca voi ajunge prea curand, mai degraba in vizite. :))

    ReplyDelete
  30. Cred ca dupa meciul de aseara s-au mai linistit cunoscatorii de fotbal...

    ReplyDelete
  31. ...m-am distrat. Uneori imi prind bine articolele tale amuzante in zile serioase de...joi, cand sunt rupta de oboseala...

    ReplyDelete