Saturday, March 9, 2013

O lume absolut minunată . . . (hw10)


HAPPY WEEKEND! - Ediţia 10 este gata de start! Deci, dacă este weekend, este:
Happy Weekend
Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.
_________________________________________________________________


      ...cu de toate. Pentru toți...     


Iubiri... Lumea papagalilor e o lume minunată, ca oricare alta. Papagalul miliardar și-a întâlnit perechea perfectă. Este o domnișoară despre care nu știm încă foarte multe decât că are forme voluptoase și se îmbracă cu mult bun gust. Domnul Papagal a declarat că, în sfârșit, și-a întâlnit marea iubire.

- Te iubesc, te iubesc, te iubesc! Aș spune lumii întregi cât de mult te iubesc. Aș aranja cu niște papa...razzi să...înțelegi tu...  Atât de mult te iubesc.

Invidii... Până și în lumea cămilelor au început să apară invidiile.

- Ce zici, tu? Unde și-o fi găsit individa asta un sponsor atât de generos? Când noi o să ne frigem de sete ea încă va avea apă. Nu mai merge așa! Trebuie să ne orientăm și noi... Ce spui?

Gelozii... Cum să nu fii gelos când puiul nu seamănă nici la culoare?

- Te strâng de gât! Unde și când s-a întâmplat??!? Ticăloasă ce ești! Găină fără minte!

Discriminare...

- Ăsta nou, de pe creanga de alături...imi pare că e gay... sigur e gay. Prea e roz...

Talent... dar și talente...

- Hai că încep să mă apropii... Parcă-mi iese autoportretul...  Mai am ceva de retușat și o să fie o capodoperă... Nici Da Vinci nu s-a pictat atât de bine în Mona Lisa...

Nefericiri...mari...


Eșecuri...răsunătoare...


Trebuie să recunoaștem că uneori e totuna. Cu toate acestea, vă rugăm să ne scuzați. S-a petrecut o eroare din greșeală. Rugăm colegii să remedieze...și revenim.



************

Dragi telespectatori! Prima ediție a emisiunii Can-Can AnimalTV s-a încheiat. Sperând că emisiunea noastră a fost pe placul tuturor, așteptăm reacții. Pagina noastră de Facebook este http://www.facebook.com/jhdghhdghguij
Eu sunt Porumbița Vulpescu și vă mulțumesc pentru atenție. Ne întâlnim săptămâna viitoare, la aceeași oră. La revedere!



================================================
  

Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, specificând:
"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 10."
ATENȚIE! Dacă ediția curentă n-a fost încă publicată la momentul când vă pregătiți postarea, rog preluați link de la ediția anterioară a HAPPY WEEKEND! "
Introduceţi în formularul de mai jos nume şi link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat). 









65 comments:

  1. Elly, sa ai un weekend asa cum ti-l doresti !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, Florentin! La fel iti doresc!

      Delete
  2. Replies
    1. Asta a fost si ideea ;)
      Multumesc mult, Cip! Weekend placut!

      Delete
  3. Mi-a placut sa gasesc asa ceva sambata dimineata. Categoric, merita vizionata emisiunea Porumbitei :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai intodeauna sambata e veselie la mine :) Mai multa sau mai putina, dar este :)
      Categoric merita! :)) Merci, Hapi!

      Delete
  4. Cam asa ar arata si autoportretul meu, daca m-as pricepe la pictura. Mult mai interesant decat ceea ce arata oglinda. :))
    Ce ghinion! Nu m-as fi gandit ca sinucigasii inalti pot intampina atatea probleme. Noroc ca oamenii au construit zgarie-nori. :))
    Elly, sa ai un weekend minunat! La multi ani!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca fiecare vedem tot ce avem mai bun in persoana noastra, ceea ce mi se pare si firesc, doar noi insine ne cunoastem cel mai bine. Nu vad nimic rau in asta. :)
      Multumesc mult, Vienela! La multi ani! Te pup!

      Delete
  5. Replies
    1. Multumesc, draga mea! La multi ani si tie! :)

      Delete
  6. Hahaha...Can-Can AnimalTV il urmaresc cu placere; de fapt este singurul pe care l-am urmarit in ultimii 20 de ani...ups ! :))
    Happy weekend, draga mea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este? Asa ziceam si eu ;) Si ce-i mai dureros e ca-l vedem zilnic, nu saptamanal ;) :))
      Multumesc, draga mea! La fel!

      Delete
  7. Un sfârsit de saptamâna asa cum iti dorest, Elly draga!
    Soare, veselie si numai flori sa te înconjoare!

    ReplyDelete
  8. =)) Foarte interesanta emisiunea:-? cred ca o sa'mi fac abonament :))

    ReplyDelete
  9. Nu mă aşteptam să-ţi placă papagalii.
    Girafele sunt pe lista mea scurtă de animale preferate.
    Weekend plăcut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu sa crezi asta ;) :))
      Poate doar unul miliardar :)) As sti eu ce sa fac cu miliardele ;)
      Ma bucur ca avem preferinte comune.
      Multumesc! La fel!

      Delete
  10. Fiind o ediţie-jubileu,
    am zis să particip şi eu!
    Dar vin şi cu urarea la mine:
    Weekend minunat şi mai frumos... ca tine! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foarte bine ai facut!
      Vad ca inspiratia poetica nu te-a parasit nici pe blogul meu :)
      Multumesc pentru urare! :)

      Delete
  11. Iar eu cand am afirmat ca "roz" este culoarea reprezentativa a celor gay, mi-au sarit în cap! :))
    Pisoiul talentos este super! :))
    Happy Weekend! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Desigur, te referi la mine...
      Draga mea, Minnie! :)

      Delete
    2. E o culoare asociata cu ideea de gay. Deci nimic gresit in ceea ce ai spus atunci.
      Ma bucur ca-ti place pisoiul meu ;)
      Multumesc, Minnie! La fel!

      Delete
    3. Si la tine se refera, Baghi! Mai rar asa motan talentat :) Si frumos, si poet si doctorand :

      Delete
    4. Of Baghi! Ce s-ar face lumea blogului fara tine? :))

      Delete
    5. Ar fi un dezechilibru ;)
      Baghi are rolul sau in blogosfera :)

      Delete
  12. Ha, ha! Mi-au plăcut toate, mult de tot! La așa vremuri.... avem mare nevoie de umor bun.

    Îți doresc o zi frumoasă, dragă Elly! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu ai mult simt al umorului, Alex! Stii sa te bucuri de aceste postari :)
      Multumesc mult, mi-ai facut ziua mai frumoasa! La fel iti doresc!

      Delete
  13. Buna Elly!
    Mi-a placut autoportretul motanului!:)
    Un frumos sfarsit de saptamana,iti doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vad ca motanul v-a cucerit pe multi! Un asa mare talent nici nu se putea sa treaca neobservat :)
      Multumesc!

      Delete
  14. ha ha ha...ala da autoportret :))
    vessel sa-ti fie w-end-ul draga Elly! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oare se crede prea frumos motanul meu? Hmm! :))
      Multumesc, Pandhora draga! La fel!

      Delete
  15. Am venit în fugă, cu toate că postarea mea e de ieri acolo, dar acum ajuns acasă și...gata, trebuie să ies! Faine bancurile, chiar am râs! Happy Weekend cu bucurii și veselie, Elly dragă! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, draga Mirela! Am vazut ca era dar n-am avut un OK...si n-am prea stiut ce sa fac :)
      Ma bucur ca te-ai amuzat, chiar si pe fuga :)
      Weekend la fel de placut iti doresc!

      Delete
  16. :))
    M am amuzat copios!
    Plin de zambete sa-ti fie weekendul!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca ti-au placut. La fel sa-ti fie si tie! Multumesc, Geanina!

      Delete
  17. Atât imagine, cât şi comentariile sunt extrem de amuzante. Un week-end plin de zâmbete!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dupa cum sunt mai inspirata :) Intr-un weekend mai mult, in altul si mai mult ;) :))
      Ma bucura ca ti-au placut.
      Happy weekend, Andreia draga!

      Delete
  18. Foarte haioase comentariile tale, Elly. :) Ce tare e faza cu gaina! Sau cea cu pantera roz! Big like! :)
    Weekend frumos si vesel in continuare iti doresc. :)

    ReplyDelete
  19. foarte frumoasă postare!:)
    ultima foto e cea mai sugestivă! :)

    mulţumesc frumos că m-ai înscris, te pup
    weekend plăcut draga mea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ultima foto e sinteza, esenta televizunii tabloidizate la maxim.
      Pentru putin. Merci, Anastasia!

      Delete
  20. Amuzant...happy weekend! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bun venit la Happy Weekend, Kristi! Multumesc :)

      Delete
  21. Tare happy aceasta pagina!
    Si la noi e vremea de happy!
    Sarbatorim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vazut! Aveti si ce :) Un asa baiat frumos...
      La multi ani inca o data!

      Delete
  22. Tare amuzante, mai ales autoportretul ;-)
    Happy weekend

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) A facut furori autoportretul. Stiam eu ;)
      Multumesc, Ella draga!

      Delete
  23. mi-ai adus zambetul pe buze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cami, sa stii ca tare ma bucur :) Multumesc!

      Delete
  24. doamne, cat am putut sa rad la poza cu gaina si cea cu girafa :)) e bine ca ai simtul umorului :) sper ca esti ok :) weekend placut iti doresc :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sun OK, cat pot fi. Nu-ti face griji :)
      Ma bucur ca ti-au placut, asta imi si doresc, sa va fac sa zambiti :)
      Multumesc din suflet!

      Delete
  25. Foarte amuzante imaginile. :)) Şi eu aş fi bănuit tot o orientare dubioasă în cazul panterei roz! :D
    Happy weekend!

    ReplyDelete
  26. Elly, ca de obicei esti cea mai cea! :) weekend frumooos! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mona, nici nu stii ce mult ma bucura aprecierea ta.
      Multumesc! La fel va doresc :)

      Delete
  27. Imaginile tale m-au amuzat dis-de-dimineata! Weekend vesel sa ai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Irina!
      Si...bun venit la Happy weekend iti doresc!

      Delete
  28. O postare placuta! M-ai facut sa zambesc :* Ai grija de tine! Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de apreciere, puiule! Sper ca tu esti bine :) Te pup!

      Delete
  29. Super imaginile....iar girafa.... saraca nici de spanzurat nu poate....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt copacii prea scunzi ;) Sa mai astepte si ea, sa mai creasca copacii :)
      Merci, Adriana!

      Delete
  30. Să ai un happy week-end într-un minunat sfârşit de săptămână!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost OK :) Multumesc pentru urare, Ulise :)
      Sper ca esti bine.

      Delete
  31. Bună dimineața! :)
    Foarte comic totul! Foaaaaarte comic!
    "Tigrul", autoportret de pisica! Interesant punct de vedere! :)))
    Acolo, sus, in prima foto nu-i, cumva,... o cioara vopsita?! :)
    Draga Elly, foarte reusita postare dar cea de Sambata trecuta m-a lasat cu un tic verbal: avem di tătii!!! Efectiv nu ma puteam abtine - acum mi-a mai trecut! - si cand ma intreba careva daca am una-alta ii raspundeam "avem di tătii"! Aveam senzatia ca li se lungesc fețele când mă auzeau! Foarte haios! Foarte! :)) Voi mai rade ca toanta un timp - asa cum rad inca si la amintirea mingiutelor pictate cu dinti vazute la Minnie! Cum vad un caine cum mi-l imaginez cu o mingiuta din aceea! :)))
    Saptamana minunata sa iti fie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Diana! Ma bucur ca ai tinut neaparat sa participi. Am si deschis magazinul...in mod special :) Am sa-l programez pentru 3 zile de acum inainte :)
      O zi minunata sa ai! Te pup!

      Delete