Saturday, September 1, 2012

HAPPY WEEKEND! - Editia 24

HAPPY WEEKEND! - Ediţia a 24-a este gata de start! Deci, dacă este weekend, este:
Happy Weekend
Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.
_________________________________________________________________


Lauda de sine...

 

- Ieri am prins cea mai mare captură din viata mea, povestea vecinilor un pescar. Un crap, care, cînd l-am cîntărit, avea 8 kg.
- Da, confirmă băieţelul pescarului, şi tata a fost aşa de bun că l-a dat pisicuţei să-l mănînce…
  ______________________________________________________________________________

Soțul se întoarce acasă și îi spune nevestei, însuflețit de o anume speranță:
- Știi, iubito, l-am auzit pe portar cum se lăuda că s-a culcat cu toate femeile din blocul nostru. Una singură a făcut excepție! o privi el cu subînțeles.
- Aaa! precis e proasta aia de la etajul trei!  
______________________________________

La nunta de aur, soțul, cam cherchelit, îi spune unui comesean:
- Ehei, la mulți am pus eu coarne la viața mea!
- Spre deosebire de tine, eu doar la unul! ii replică soția.
_______________________________________________________________________________

Un tip merge la o farmacie:
- Dați-mi și mie un prezervativ, că merg la prietena mea și o comit în seara asta, că e bună rău...
De fapt, dați-mi două, că are o mamă bună rău... au, au... și pe aia o ard...
Ba nu, dați-mi 3, că are și o soră tare bună... 
Îi dă farmacistul prezervativele, merge tipul acasă la prietena lui, se așează toți la masă.
Atunci vine acasă și tatăl, se așează în capul mesei și toți își apleacă capetele să facă rugăciunea înainte de masă.
După jumătate de oră, tipul încă își făcea rugăciunea iar prietena lui îi șoptește:
- Vai, dragule, dar nu știam că esti așa de credincios...
- Da' nici eu nu știam că taică-tu e farmacist...
_________________________________________________________________

...nu miroase a bine

Falsa modestie este un lucru mult mai nesuferit decât orice lăudăroșenie. (Georg Christoph Lichtenberg)                       

Câți oameni n-ar ramâne muți daca li s-ar interzice să vorbească bine despre ei și rău despre alții. (proverb turcesc)

Un om onorabil este un om despre care se știe relativ puțin.  (Valeriu Butulescu)

Tot ce am scris despre femei sunt fleacuri. Dacă aș fi spus eu tot ce știu despre femei... (Lev Tolstoi)

                                                          Moartea unei fapte bune este a vorbi despre ea. (proverb arab)
________________________________________________________________________________

Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, specificând:
Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 24.
Introduceţi în formularul de mai jos nume şi link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat):

38 comments:

  1. Nu mi-au placut niciodata oamenii laudarosi, inainte chiar ma enervau. De cand m-am mai maturizat, nu pot decat sa ii plang pentru comportamentul lor si pentru iluziile pe care si le fac.
    Glumele sunt reusite, imi plac toate, iar vorbele de duh au fost bine alese. Haios domnul Tolstoi. :))
    Sa ai un weekend frumos, Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici mie, ma enerveaza si acum, mai ales cei care par sa n-aiba nicio limita. Cand am mers odata cu trenul, am avut "noroc" de un vecin care m-a innebunit povestindu-mi aproape tot drumul, despre el, cine a fost si ce-a facut, si ce copii extraordinari are. In fond, un om ca toti oamenii, cu doi copii destul de obisnuiti...dar...stii probabil prototipul.
      Domnul Tolstoi...cred ca l-a luat gura pe dinainte, dar posteritatea...n-a uitat :))
      Multumesc. La fle si tie, draga mea!

      Delete
  2. :)) cele mai frumoase bancuri sunt cel spuse de pescari :))
    Draga Elly, multumesc pentru clipele de destindere pe care mi le-a oferit citirea articolului tau de sfârsit de saptamâna! iti doresc un happy happy weekend deasemena! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, si de vanatori :))
      Insuccesul la pescuit sau vanatoare trebuie compensate prin ceva si de ce n-ar fi o lauda pe cinste? :))
      Multumesc, Carmen! La fel iti doresc!

      Delete
  3. Neata Elly!
    O toamna frumoasa îti doresc! Glumele tale sunt reusite.
    Iti doresc un Happy Weekend si cred ca deja stii..... nu ma pot înscrie! Sorry, cred ca nu îi place Olanda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am fost plecata azi, Minnie. Imi pare rau ca am ajuns tarziu pe blog. Am rezolvat, dupa cum vezi, dar tot nu inteleg ce se petrece, de ce nu te lasa sa te inscrii :(
      Lui nu i-o placea, dar mie imi place! :)
      Merci! Happy Weekend si tie!

      Delete
    2. Am asa un ... ceva care ma face sa cred ca asi vrea sa te apar de ceva, nu stiu cum sa ma exprim! Daca ai nevoie de ajutor sau de o ureche care asculta contacteaza-ma te rog. E-mailul meu e pe blog la mine! Nu stiu de ce am starea asta, poate din cauza postari tale de ieri la care nu am putut raspunde..... sorry!
      O îmbratisare si numai bine!

      Delete
    3. Minnie, iti multumesc din suflet. De abia am revenit acasa, am fost plecata cu mama undeva si acum am vazut acest comment. Acel feeling nu te inseala. Dar o sa-ti scriu, trebuie sa iti explic. Cand am putin timp, deocamdata am multe de recuperat.
      Nu-i nimic daca n-ai putut raspunde. De fapt, inteleg.
      Esti un suflet extraordinar. Si eu te imbratisez.

      Delete
  4. Buna, Elly! :)

    Mi-a placut foarte mult articolul tau... Chiar mi-ai luminat ziua! Sa ai o toamna minunata! Tepup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome back, Ana-Maria!
      Multumesc, ma bucur. Happy Weekend sa ai!

      Delete
  5. Ha, ha! Ce porţie bună de râs ne-ai oferit. Mersi frumos! Promit să mă pregătesc şi eu pentru o sâmbătă viitoare cu ceva foarte "happy" şi să mă înscriu aici, la tine!
    Îţi doresc o zi minunată! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi pare bine ca ti-a placut. Am intalnit de curand o persoana laudaroasa si poate ca postarea sta sub semnul acelei impresii, usor neplacute.
      Daca ai placere, te astept(am) cu drag.
      Multumesc, Alex! Happy Weekend sa ai!

      Delete
  6. Mi se pare ca este si una dintre cele 10 porunci , insa ma intreb daca te iubesti pe tine insuti e tot un fel de lauda?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu ce sa zic. In ce sens sa te iubesti pe tine insuti?
      Happy Weekend!

      Delete
  7. gluma gluma dar si cand e vorba de chestii serioase... :))
    imi place mult proverbul arab...de l-ar aplica cei care se bat cu pumnul in piept ca fac si dreg...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, proverbele sintetizeaza in cateva cuvinte simple o intreaa experienta de viata. Imi plac foarte mult proverbele.
      Multumesc, Pandhora! Happy Weekend sa ai!

      Delete
  8. Preferatul meu este proverbul turcesc si bancul cu farmacistul. :)
    Weekend minunat, Elly! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bancul cu farmacistul mi s-a parut excelent si mie. Cu final surprinzator.
      Multumesc, draga mea! Happy Weekend!

      Delete
  9. Replies
    1. Multumesc, Paul!
      In numele tuturor :) Sper ca ai zambit macar o clipa :)
      P.S.- Bun venit pe blog!

      Delete
    2. Bine te-am gasit!!!!!! Ai un blog frumos.

      Delete
    3. Multumesc mult. Imi pare bine ca-ti place.

      Delete
  10. Wow.deja e editia 24? o.O
    Foarte frumoase bancurile! abia am putut sa ma opresc din ras :)).
    Happy Weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna, Ann!
      Ma bucur ca ti-au placut. Am inceput acest joc din luna martie, deci de 5 luni. E frumos si amuzant. Cu tematici extrem de diverse, deci fara o tema fixa. E o invitatie la fantezie si bun gust si amuzament. Daca ai curiozitatea poti vedea retrospectiv alte editii.
      Multumesc. Si tie happy weekend! :)

      Delete
  11. Elly, acum realizez că ai deja aproape o jumătate de an de Happy Weekend!La mai mare, mult succes și la cât mai multe ediții reușite și... happy!
    Vin de-afară, e atât de vară încât nu cred că e septembrie!
    Faine bancurile cu pescari, dar mai ales copiii care sinceri fiind, își deconspiră tații mincinoși!
    Știa Tolstoi ce știa...Happy Weekend, dragă Elly și o seară minunată! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, Mirela, mai e putin. Daca nu faceai tu un calcul, nici nu ma gandeam ca va fi curand o varsta rotunda a HW! Multumesc mult :)
      A fost cald, mai ales in vestul tarii. Am vazut la TV. Lasa, ca e bine. Chiar foarte, oricum nu va mai fi canicula. Tolstoi m-a amuzat grozav. Ma gandeam sa nu fie prea multe dar sunt remarcabile, si proverbele si aforismele si citatele...asa ca n-am renuntat la niciunul pana la urmaa :)
      O duminica minunata!

      Delete
  12. PS:Asta e maxima zilei! O s-o țin minte. ;)
    ”Falsa modestie este un lucru mult mai nesuferit decât orice lăudăroșenie.” (Georg Christoph Lichtenberg)
    Excepțional...s-o mai aud pe vreuna că nu-i plac complimentele, de exemplu! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai e atata adevar in aceasta maxima, incat trebuia sa o postez. Si, strategic, sa fie prima in acel grupaj. Si noi gandim la fel, dar de catre Lichtenberg parca e mult mai clar exprimata :)

      Delete
  13. iar am scris gresit.
    si era sa-l scriu bine.
    ma fata, scrie alea sa le inteleaga si o biata planta...
    link si urla
    ambele-s la fel
    pune in paranteza "site-le tau"
    si "titlul postului"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ti-am spus sa scrii exact invers decat iti vine? :))
      Ia fa tu asa data viitoare! ;)
      Lasa ca nu esti "planta" ci doar grabit, ca te cunosc. Il "indrept" eu.
      Nu pot sa fac modificari la acele indicatii, asa e widget-ul, nu l-am creat eu. Doar il utilizez :)
      Happy weekend, ca inca mai este! :)

      Delete
  14. =)) m'au amuzat foarte tare bancurile:))
    Duminica frumoasa in continuare:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perfect! Asa si trebuia :)
      Multumesc! Sa fie la fel si pentru tine!

      Delete
  15. :))
    Foarte reusita postarea!
    Lauda de sine! :)) Permite-mi, te rog, sa ma laud! Am tendinta de a pocni un PC! Si constiinta striga in mine: "fara violenta!" Asa ca, mai bine merg la farmacie sa cumpar... calmante! :) Sau... mai bine merg pe balta si stau ca batul in apa - apoi ma laud cu pestisorii prinsi dar eliberati! Sau mai bine nu mai scriu vrute-nevrute si iti doresc o Duminica minunata! Multumesc pentru clipele de voie buna!
    Viata fericita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca ti-a placut, ai facut un frumos joc de vorbe-imagini. Intre timp am vazut ca PC-ul ti-a scos peri albi.
      Multumesc, Diana! Numai bine!

      Delete
  16. Am râs cu poftă! Mulţumesc!
    Duminică plăcută în continuare!

    ReplyDelete
  17. :))) ala cu farmacistul a fost bun :D as fi vrut sa-i vad fata :D :D :D
    O zi frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si pe-a farmacistului, si pe-a tipului :)
      Si eu as fi vrut.
      Multumesc. Numai bine!

      Delete