Tuesday, April 3, 2012

Ce si cine a ucis Neogen?


Acum aproape doua luni, la inceputul lunii februarie, scriam un articol despre Neogen
Pentru cine poate inca nu a auzit, Neogen a fost, o vreme, unul dintre cele mai importante site-uri de socializare din Romania.
Pe Neogen aveau conturi multi oameni, dintre care unii, efectiv traiau acolo...se trezeau, mancau, vorbeau, glumeau...si la job erau tot acolo...unii "aveau job" acolo, dar asta este ceva mai complicat. Cine a frecventat Neogen intelege despre ce vorbesc. 
Este o realitate a zilelor noastre ca atata timp cat oamenii stau foarte mult in online...si socializarea s-a mutat in virtual. Intotdeauna m-a fascinat existenta acestor site-uri si socializarea umana in online si am studiat oarecum fenomenul de-a lungul timpului. 
Neogen era conceput cu o multime de facilitati si avea succes pentru ca raspundea unor nevoi reale. Multiplele posibilitati de relationare ale site-lui si usurinta cu care se posta orice, l-au "ridicat" o vreme in topul preferintelor celor ce socializau online dar parerea mea este ca aceleasi multiple facilitati
l-au si "pierdut". Pe langa destinatia de site de socializare, intr-o anume masura a fost folosit ca site matrimonial sau pur si simplu pentru "agatat"...mult timp.

Ce si cine a "ucis" Neogen?
Pe de o parte a crea un cont pe Neogen devenise prea facil, neexistand niciun fel de restrictii. Erau cazuri in care o persoana putea avea (si unii chiar aveau!) si 20 de conturi cu diverse ID-uri, desigur. Neogen devenise o jungla. Se pierduse controlul.
Dar lovitura de gratie i-a dat-o chiar "parintele" sau, Calin Fusu, cel care unise Noi2, colegi.ro, BestJobs si doizece intr-un singur site mare, Neogen. Apoi, speriat de concurenta hi5 si Facebook, in 2010, Fusu a dorit o apropiere de Facebook dar a pacatuit prin introducerea de prea multa reclama pe site.
In 2011, Fusu, in goana dupa castig, a mai incercat sa faca ceva ce membrii n-au acceptat. Aproape toate facilitatile oferite de Neogen trebuiau platite. Membrii site-lui n-au fost deloc incantati...protestand prin sute de dezactivari pe zi.
Apoi, dupa o perioada de aparenta parasire de catre chiar cei ce administrau Neogen,  totul sa culmineze cu transformarea in Zumzi...un site pur comercial, de reduceri online. Care doar in secundar ofera posibilitatea unor conturi simple, de socializare prin mesaje.
Si astfel, Neogen a murit. Intr-o zi de inceput de februarie 2012...

Poate nu reluam acest subiect, dar am constatat ca disparitia Neogen este resimtita ca o mare pierdere de catre multi. Ceea ce si este adevarat, in mare parte.
O dovedeste, din plin, multimea de accesari, zilnica, a articolului meu "A fost odata ca niciodata... Neogen". Chiar in timpul redactarii acestui articol, vechiul articol a fost vizualizat de peste zece ori...
Este clar ca de un site ca Neogen era nevoie. Se pare ca este inca. Multi romani din strainatate tineau legatura cu cei din tara tot prin intermediul acestui site. Facebook nu este ceea ce trebuie. Asa cum si eu am sesizat, nu raspunde unor nevoi. Socializarea pe Facebook este fara sare si piper...fara substanta.
Nu e o parere in necunostinta de cauza. Am de aproape doua luni un cont pe Facebook, in interes strict profesional, ca sa zic asa. Adica pentru ca sunt membra a unor platforme de bloguri si imi este necesar in activitate.
Nu cred ca Neogen va reinvia.  Desi, daca s-ar intampla, ar avea succesul asigurat, cu conditia sa fie ce-a fost intre 2007-2009, in perioada sa de glorie. Spun ca nu cred ca va reinvia pentru ca Fusu pare multumit de ceea ce-a realizat prin transformarea-fuzionarea in Zumzi...cata vreme banii vin...

03.04.2012

106 comments:

  1. Replies
    1. Multi, din ce in ce mai multi, il regreta. Am mai scris un articol...chiar atunci, cand a fost "ucis"...
      Si am constatat ca acel articol este din ce in ce mai mult "vizitat", mult mai des decat acum o luna, de exemplu... deci multora le pare rau.
      Sa ai o zi frumoasa!

      Delete
    2. As putea spune ca eram 'membru fondator" avand in vedere vechimea de circa 10 ani a profilului meu pe site!Era complex si mai "uman" decat Facebook-ul,optiunile de vizualizare si chat mai facile,in esenta a fost febletea mea ca si socializare virtuala dar ca si tot ce-i bun s-a dus!Si nu cred c-o sa mai revina!Chiar de-ar exista tentative stii ce se spune despre ciorba reincalzita!Macar sa-i pastram o amintire frumoasa!Popular vorbind......."despre morti,numai de bine!"

      Delete
    3. Pai asta spun si eu, ca nu va mai fi. Desi, sunt convinsa ca multi il regreta pentru ca intr-adevar era un site de socializare "reusit".
      Am scris aceste doua articole pentru ca foarte multe persoane il cauta inca...macar sa afle, sa stie despre ce este vorba, ca nu mai exista. Articolele au zeci si zeci de vizualizari zilnic...deci... :)

      Delete
    4. Mamă, ce bună-i Elly Weiss..

      Delete
    5. Nu stiu ce va fi dar poate cineva va citi si aceste randuri , a unui simplu id de pe un site de socializare numit candva Neogen ,ce pot spune este ca facea parte din viata multor, foarte multor persoane , era un site simplu , accesibil , confortabil unde chiar te simteai bine ,aici sau legat prietenii , sau legat relatii pentru tot restul vietii , oameni care au trecut de la stadiul de virtual ,, in real ,, cum spun eu ,pentru multi foarte multi era o parte din existenta zilnica , refugiul personal dar se pare ca administratorii acestui site au fost interesati mai mult de latura comerciala , aspectul strict financiar , nu ia interesat miile sau sutele de mii de oameni ce isi gaseau refugiul acolo ,sa intelegem ca scopul nobil de alungarea singuratatii sa transformat intro modalitate de a face bani , pacat , de ce trebuie sa renuntam la lucrurile frumoase in detrimentul banului , de ce comercialul ia locul umanului ...poate cineva va indrazni sa raspunda desi nu cred .

      Delete
    6. neogennn a distrus poate casnicii ,caractere infecte si viata multor oameni....

      Delete
    7. da, pacat, ungurii din TG MURES au futut TOT !!

      Delete
    8. invers e!! am futut la unguroaice in tg mures de numai stiu nici eu numarul!!

      Delete
    9. Este un site similar care seamana foarte mult si este si serios, vi-l recomand. Este www.romania-matrimoniale.ro

      Delete
    10. m-am casatorit cu ajutorul neogenu-lui..........................................

      Delete
    11. eu am divortat din cauza neogenului .ma bucur ca nu mai exista

      Delete
    12. Care mai de care, unii au divortat, altii s-au insurat... ca si in viata reala, nu? Eu am cunoscut cativa ,,masculi`` prin Neogen, chiar acum ma pregateam sa intru, sa mai cunosc pe cineva, dar am citit articolul.... Intr-adevar, era facil sa gasesti pe cineva pe Neogen, dar acest lucru, acum parca nu ar mai fi fost un lucru actual, timpurile se schimba, oamenii la fel.. internetul evolueaza. Atunci, alt site la rand... Cu pareri de rau pt cei care au divortat, si felicitari pentru cei care s-au insurat...

      Delete
  2. Daca iese banu' e bun...toti o dau pe comercial cand si daca au ocazia:-j

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da...in societatea noastra, ca si in altele, la atat s-a redus totul...la a face bani...indiferent cum...

      Delete
  3. It is. Really it is, dear Leovi!
    It's about a site approximately similar with Facebook, but was a Romanian site, named Neogen, with a lot of facilities... Facebook never will be like Neogen...
    Unfortunately, in a way, Facebook killed Neogen...

    ReplyDelete
  4. probabil noua postarea are caracter comercial... altfel nu-mi explic... nu aduce nimic nou, ci reia o tema in aceeasi termeni.

    un critic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, doar urmeaza ca o concluzie la ceea ce s-a intamplat cu Neogen si cu postarea mea care-i semnala disparitia.
      Asa cum am spus, am constatat, mai ales in ultima saptamana, un fenomen care nu ma duce decat la concluzia din articol. Ca acel site, probabil pentru ca nu mai este gasit, este tot mai cautat...si cautarile duc la articolul meu. Pe internet nu-s prea multe articole despre Neogen...am si verificat intre timp.
      Fiind depsre Neogen...articolul nu putea vorbi despre altceva :)

      Delete
    2. sal
      mi-a placut mult acest site , cu mult peste ideea de ... simpla socializare..era mult mai prietenos decat fb si matur fiind, am pierdut nopti si zile intregi jucand sah sau vorbind cu prietenii mei..este adevarat, a creat dependenta, il accesam si din banca unde lucram si mi-e dor de chesti aia, "6 vine seful", cateva grafice viu colorate!!!!pacat de athiva personala pierduta, poze, filmari, pe care nu am putut sa le mai recuperez..le credeam ok, protejate, dar acum sunt nerecuperabile!

      Delete
    3. Imi pare rau de neogen..Neogen a legat relatii,prietena mea si-a cunoscut viitorul sot pe neogen..anul acesta vor deveni parintii unui copil dorit,iubit si asteptat!

      Delete
  5. Si eu am avut cont acolo si....pacat ca a disparut!.
    Dar uite am eu o solutie sa se creeze inca un site asemanator ca si facilitati poate chiar mai bine structurat si aranjat dar care sa aiba in esenta cam aceleasi facilitati si gratuitati si sa se numeasca 'CUATERNAR.ro' care sa reprezinte urmatoarea perioada dupa Neogen...ca doar timpul a mai trecut si viata pe pamant a mai evoluat intr-un nou stadiu nu?....ei cine se baga??!! Semnat...Catalin

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))
      Sa strigam mai tare in lumea virtuala...poate aude careva :)
      M-a amuzat ideea...caci nu-i chiar rea...
      Sarbatori fericite!

      Delete
    2. Pai sa se creeze si sunt sigura ca va fi la fel cu cel care a disparut si dupa care ne pare fffrau

      Delete
    3. Catalin, si eu am avut un cont pe noi2 si de multe ori deschideam contul cu emotii sa vad daca am primit mesaj de la persoana asteptata. Ceea ce era mai deosebit la acest site era ca aveai destul de multe date despre cei inscrisi si puteai da filtre de cautare in functie de ce anume te interesa.
      Dupa ce m-am casatorit mi-am sters contul si pana azi 07.06.2013 nu am stiut ca acest site a disparut.
      Imi pare rau pentru ca acum dupa ce am aflat de disparitia lui noi2.ro si a neogen.ro, am cautat din curiozitate sa vad ce site-uri de socializare exista la noi si toate mi s-au parut extrem de limitate si slabute.
      Deci, ar fii necesar un site bun asa cum a fost noi2, cu imbunatatirile de rigoare.
      Cand ne apucam de el? Cum putem colabora?

      Amyra

      Delete
  6. "Facebook nu este ceea ce trebuie. Asa cum si eu am sesizat, nu raspunde unor nevoi. Socializarea pe Facebook este fara sare si piper...fara substanta."
    Este cel mai mare adevar pe care l-am citit despre Facebook.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru apreciere, dar este perceptia mea legata de acest Facebook...care e extrem de superficial...
      Sa ai un Paste fericit ! :)

      Delete
    2. Am incercat si este foarte bun acesta,
      www.romania-matrimoniale.ro

      Delete
  7. sunt total de acord cu voi. mare pacat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, e o pierdere. Multumesc pentru vizita :)

      Delete
  8. toate postarile tale..sunt mai mult decat..potrivite. au sens si tu evident ai condei....o singura intrebare. ce alternativa exista la " Neogen" ? ce alt site?

    Andrei

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Andrei...imi pare rau sa te anunt ca nu exista alternativa.
      Daca agreezi cat de cat Facebook...poti recurge la el...
      Dar ai vazut ce parere am despre el...si cred ca nu e deloc hazardata.
      Ceva gen Neogen...eu cred ca se dezvoltase doar in Romania (si Moldova, caci a existat si varianta neogen.md)...era croit exact pe spiritul romanului. Stiu ce spun. Bascalia, umorul dar si smecheria erau la ele acasa. Astea ca niste neajunsuri, ca sa zic asa. Dar avea si parti excelente, traduse prin usurinta de accesare, utilizare, interactionare...totul era prea bun ca sa tina prea mult... :)
      A, ca uitasem, Multumesc pentru apreciere. Ma bucura.

      Delete
  9. sincer , da , au fost ani de glorie ptr neogen , insa ca orice site de socializare a despartit si foarte multe cupluri.era o intreaga nebunie si nu pot uita cum facusem obsesie cautandu-mi sotul pe acest site..si el era unul dintre cei ce avea pe putin 5 id-uri..acum , ma simt foarte linistita.cred ca , TU , ELLY esti acea femeie ce avea ff multe voturi..bravo tie..adevarul e ca , era , cateodata o relaxare ..intram si mai conversam si-mi trecea timpul..facebook-ul nu e la fel..succes .

    ReplyDelete
  10. Eu mi-am sters contul de pe noi2-neogen, in momentul in care datele mele personale care aveau ca scop dating-ul au ajuns sa fie vazute si accesate si de cei de pe bestjobs si de colegi , ba chiar sa poata fi postate de catre oricine pe facebook, deci in momentul in care s-au amestecat fara restrictii toate sectoarele neogenului si a iesit o ciorba.

    ReplyDelete
  11. un nenorocit care vede doar bani,asta e cel ce a vandut-desfiintat neogen...

    ReplyDelete
  12. Da, pacat ca nu mai exista neogen, fac parte si eu din "veterani", am avut posibilitatea sa socializez cu multe persoane si chiar sa cunosc, adevarat ca nu erau neaparat ce imi doream. Cel putin nu m-am plictisit si oricum nu ma obliga nimeni sa intru in vreo relatie. Distractiv pana la un punct, apoi plictisitor, apoi interesant, apoi iarasi plictisitor...dar mereu era acolo prezent, site-ul cu buni si ne...buni. Altceva, fata de monotonia din orasesul meu de provicie prafuit si anost.NEOGEN!! vino inapoi!!

    ReplyDelete
  13. Mda... Abia acum am realizat ca Noi2 nu mai exista.... Pacat! Insa exact asa cum se scrie si in articol -devenise o jungla.

    ReplyDelete
  14. eu m-am casatorit datorita neogenului!!

    ReplyDelete
  15. eu am divortat din cauza neogenului!sunt fericit, viata mea e alta de cand a disparut neogenul, mi-am regasit linistea, familia si echilibrul! Am fost cel mai fericit om cand neogenul a disparut.

    ReplyDelete
  16. Tot ce este bun si frumos se distruge !...asa graieste un bunic !...am avut cont din 2004 pe noi2 si mi-a produs reale sadisfactii, era terenul meu de vinatoare :) , regret decizia detinatorului de al distruge acum imi este greu sa gasesc noi cunostinte...

    ReplyDelete
    Replies
    1. La fel si eu. am trait uimitoare experiente si am intalnit persoane superbe pe acel site. Mare pacat..imi e dor de vremurile acelea :)

      Delete
  17. am avut si eu cont pe neogen.distractiv.am stat de vb cu diferite pers,am aflat multePACAT ca sa terminat. acolo mi-am gasit licarul de fericire de care aveam nevoie in viata

    ReplyDelete
  18. Si eu am avut cont pe neogen pui mei asta-i viata cand vrei mai mult asta se int
    User Neogen nuvb din auzite

    ReplyDelete
  19. As fi vrut sa stiu ce s-a intamplat cu datele personale stocate pe Neogen. Ar fi fost frumos sa putem sa le recuperam. Cred ca trebuia inchis mai transparent si nu pur si simplu sa fi redirectionat spre Zumzi. Rusine.

    ReplyDelete
  20. mi-a parut rau de cind a disparut colegi.ro..

    ReplyDelete
  21. Utilizatori Neogen, uniti-va!, ce naiba!
    Semnat: o fosta utilizatoare neogen.

    ReplyDelete
  22. elly weiss, ai mare dreptate! nici eu nu stiam care e adevaratul motiv si adevaratul patron al Neogen.. sunt un tip singur din GL care intram f. des intr-o vreme acolo, iar acum constat ca nu vad alt site care sa ii ia locul! pacat.. ar trebui sa ne unim mai multi si sa facem propunere cuiva care este in stare sa creeze ceva similar. daca voi aflati ceva asemanator intre timp sa ma anuntati si pe mine. Florin_GL

    ReplyDelete
  23. Da..din pacate ,a fost ..s-a pus suflet acolo de multi dintre noi desi in ultimul timp aparuse o gasca nebuna care se tineau numai de rautati.....
    Cu drag va invit pe siteul meu...este siteul radioului dar sper sa va placa , in coltul din dreapta sus gasiti si ceva din sufletul meu pt voi..oamenii reali din virtual. www.selectradio.eu/. Va astept si pe id de dedicarii: liveselect. Cu drag Lory

    ReplyDelete
  24. mie imi pare rau ca nu mai exista Neogen,ce e acum nu prea pricep cine e online si cine e offline.o intreaga harababura

    ReplyDelete
  25. neogen e un site de mizerie! imi pare rau ca nu a disparut complet! doar tipi casatoriti sau intr-o relatie! ca de ex. silviu matei, fost director csop...care pretindea ca e single, de fapt intr-o relatie! si divortat! doar oameni fara caracter!

    ReplyDelete
    Replies
    1. da,aveti dreptate!aici sa putut vedea adevarata fata a barbatilor necinstiti si de ce nu a femeilor...necinstite! fara scrupule ,fara frica de Dumnezeu,fara constiinta...totul bazat numai pe instinct!

      Delete
  26. am primit pe neogen amenintari de pe adrese cu care nu am vorbit vreodata! a doua zi locuinta mea a fost calcata de hoti! e un site de groaza!

    ReplyDelete
  27. ,,Neogen devenise o junglă. Se pierduse controlul.” Asta spune tot.

    ,,Nimic nu se pierde totul se transformă” de ce ar fi altfel un site?

    ReplyDelete
  28. Sincer mi-e dor de NEOGEN!!!

    ReplyDelete
  29. ar putea fi reinviat .... dar sunt cateva probleme de rezolvat

    ReplyDelete
  30. 'Neata de la Sfarsitu'...
    Daca ne-au luat locul de joaca...hai sa ne facem altul...

    ReplyDelete
  31. Doresc uciderea lui Calin Fusu.

    ReplyDelete
  32. imi pare chiar rau de neogen
    este unul din primele site-uri pe care l-am folosit
    si de departe unul din cele mai bune
    in mediul virtual era ca si "Iris" in rock-ul romanesc
    pacat
    un loc in care am petrecut de multe ori o buna parte din timpul meu "liber"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salut,
      Azi dupa mult timp am dat cautare vroiam sa vad daca mai vorbeste cineva de "neogen",eu aici mi-am cunoscut partenera in urma cu 4 ani in noaptea de craciun si tot aici am avut o multime de "prieteni si prietene"anonimi si am o multime amintiri placute despre discutiile purtate aici despre povesti de dragoste ,drame si oameni interesanti pe care in viata reala nu am avut sansa sa-i intalnesc cei care au folosit aceasta retea stiu despre ce vorbesc .Avantajul acestei retele era ca-ti oferea posibilitatea sa fi anonim sa fi cine vrei tu fara nici-o teama ca un coleg sau cineva din familie te-ar putea recunoaste si erau foarte multi care faceau asta ...Nici Facebook nici messul nu-ti poate oferi ce-a ce oferea aceasta retea de socializare pentru ca acolo puteai alege si nu stiu de ce dar avea un farmec aparte cand ne strangeam in grup si incepeau glumele ...stiti aveam 50 de "prieteni " oameni cu care nu m-am intalnit niciodata dar care mi-au ramas in suflet ..acum cu ocazia sarbatorilor vreau sa le urez tuturor celor care au intrat macar o data in aceasta retea si au avut macar un prieten pe care l-au pierdut vreau sa le urez Sarbatori fericite si la multi ani...

      PS.in retea eram psihologul30 poate cine stie asa ne regasim ..

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  33. imi pare rau de Neogen,in urma cu 4 ani pe acest sait mi-am gasit un sot tare minunat

    ReplyDelete
  34. Cred ca e o prostie fara margini a celor ce conduc NEOGEN: Varianta cea mai buna si mai simpla pentru ei ar fi sa readuca "vechiul" neogen,ca cat mai multe date si care sa fie aproape strict dedicat dating-ului,deci sa fie campion absolut pe nisa aceea,dar in acelasi timp sa introduca si o taxa modica,pentru a nu exista useri cu 20 de conturi.Vor fi poate la inceput,din obisnuinta,insa dupa cateva luni cred ca vor renunta sa mai plateasca taxe si pt alte conturi facute la deruta.

    Revin: e ffff simplu!

    ReplyDelete
  35. Bine ca s-a desfiintat, ca devenise oaza de curvasareala virtuala a Romaniei. Noi2 a fost ani de zile locul unde persoane aparent serioase si decente s-au prostituat virtual si au ajuns sa se prostitueze chiar in viata reala. Acolo am cunoscut femei casatorite "dornice de ceva nou", femei cu soti plecati la munca in Spania, studente silitoare dar cam rele de musca, yoghine, lesbiene, persoane cu probleme psihice, etc. Utilizand sporadic site-ul, "la nevoie", am observat tipe "in cautare" care au avut profil activ de la deschidere si pana in ziua desfintarii, tipe care prin patul carora cred ca au trecut toti userii acelui site, inclusiv eu. Unii, inclusiv amici de-ai mei, si-au gasit nevestele acolo, dar nu in sensul la care va ganditi, ci le-au gasit avand postate anunturi matrimoniale desi erau foarte casatorite. Asa ca odihneasca-se in pace!

    ReplyDelete
  36. in urma cu 3 ani pe neogen am cunoscut o fata ,,si dupa un timp ne,am casatorit si suntem fericitii pacat....poate si alti ne urmau ...

    ReplyDelete
  37. De unde s-ar sustine un nou Neogen. Ati prefera sa fie plin de reclame sau sa aiba o taxa lunara modica?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu vrea nimeni sa plateasca taxa... In Romania inca nu. Majoritatea oamenilor nu au bani de asa ceva si chiar de au, prefera sa ii dea pe altceva. Tot nimicuri, dar au impresia ca s-au ales cu ceva din ele. Bautura, tigari si altele la fel...

      Delete
  38. Nu-mi placea atmosfera de socializare "virtuala" de pe neo.Insa am cunoscut doi rock-eri care avusesera trupe,unul in anii '70 si unul in anii '90.A fost o experienta fascinanta sa cunosc muzica pe care acesti oameni o stiau.Apoi,erau evenimente culturale despre care aflai,diverse informatii...gaseai oameni cu aceleasi afinitati culturale,muzicale...uneori nu ai puncte comune in sensul asta cu prietenii...si da,am cunoscut persoane interesante...Il regret.

    ReplyDelete
  39. poate se reinfiinteaza

    ReplyDelete
  40. Neogen devenise un fel de OTV nimeni nu se uita dar toti aveau cont...macar unul ,in 2005 spre sfarsitul anului mi-am facut cont sa spunem ca sunt printre batrani si atunci foarte putini stiau de el in 2007 cand am revenit in tara deja era la moda sau mai bine spus se dezvoltase foarte bine mai ales ca includea si platforma de jocuri ...doamne cate nopti am pierdut pe doizece :)),am "cunoscut" o multime de oameni cu care de altfel nu m-am intalnit in realitate inca mai am in lista de mess cateva nume si intamplarea face ca toti sa fie oameni seriosi ma refer ca si caracter .In 2008 acum exact 4 ani mi-am cunoscut partenera pentru cei care spun ca acest site a desparti familii si a nenorocit oameni ar trebui sa stie ca cea ce este inevitabil se va intampla oricum iar acei oameni care au facut pasul spre divort oricum l-ar fi facut mai tarziu si poate ar fi fost mai greu ,oameni echilibrati pot sa pastreze o linie a decentei intr-o retea de socializare daca va uitati pe facebook o sa intelegegi ca acesta este mult mai daunator decat ori ce alta retea de socializare ptr ca nu mai exista nici macar in aparenta sentimentul de intimitate ...am cont acolo ca toti ceilalti din online dar asta nu inseamna ca-mi si place, mi se parea fain Mirc sau si mai mult Neogen imi amintesc ca am petrecut impreuna cu un grup de amici un craciun pe neogen fiecare cu muzica lui cu bautura lui ,cine citeste asta ar putea spune pe buna dreptate ca eram niste ciudati si niste singuratici dar ei ar trebui sa stie ca nu era chiar asa multi aveau familii pentru ca multi intrau acolo doar pentru socializare si nu neaparat pentru intalniri ..Eu regret disparitia lui fie si numai pentru faptul ca a facut parte din trecutul meu si pentru ca datorita lui doua persoane (pentru moment) sunt fericite si pentru asta multumesc Neogen .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si cum orice inceput are si un sfarsit poate diaparitia acestui site a fost un lucru bun.Nu vom sti niciodata dar cu siguranta el va ramane in amintirea noastra.Mie cu siguranta acest site mi-a schimbat viata.Am cunoscut pe cineva care a dat un sens vietii mele.Multumesc noi2.

      Delete
  41. Pentru mine,Neogen a fost ca si cum as fi tinut in brate pe Miss Romania.Cu vreo 15 femei m-am intalnit,cu doua am fost prieten.Cu disparitia Neogenului mi-am pierdut sansa multor intalniri...ziceai ca toate femeile frumoase aveau cont pe Neogen;nici un alt site nu-l poate inlocui...dovada este ca am si-acum un sentiment amar de parere de rau.ORICUM,MULTUMESC SI PENTRU ATAT CAT AI FOST,NEOGEN!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sa te fut in gura de handicapat

      Delete
  42. Noi2.ro pacat ca nu mai este... Pe noi2.ro am cunoscut o fata .. prin 2007... si de atunci suntem impreuna .. avem o familie si suntem casatoriti... ne aducem aminte de multe ori ca doar cu ajutorul lui... noi2.ro suntem impreuna si suntem o familie fericita!
    Pacat ca numai exista...! Dar sa nu uitam ca asa e la noi in Romania.. tot ce e bun nu tine mult!

    ReplyDelete
  43. pe noi2. intr-o nopate mi-am cunoscut actualul sot, au trecut mai bine de 4 ani de atunci, acum asteptam un bebe. mai avem si alti priteni care s-au cunoscut pe noi 2 si au casatorii fericite. pacat

    ReplyDelete
  44. Neogen m-a ajutat sa depasesc o perioada foarte grea din viata mea.Eram in divort,partaj...tot tacamul.Niciun psiholog din lume nu te poate ajuta,deoarece stai fata in fata cu el cand vorbesti,nu ai curajul sa zici chiar tot ce ai pe suflet,iar prietenii,rad in spate...asa-i natura umana.Cateodata as vrea sa mai vorbesc cu prietenii virtuali,sa radem sa glumim..ajuta mult,chia nu-i cunosti.pacat de acel site,chiar daca nu invie,ar trebui facut altul similar.

    ReplyDelete
  45. Intuiesc ca la fel se va intampla in curand si cu renumitul Sentimente.ro ! A introdus reclama "sufocanta" dar si tarife la mesajele instant chiar si pentru membrii vechi si fideli care le asigurau accesari constante. Deci o atitudine absolut neprofesionista!

    ReplyDelete
  46. mi-e dor de un baiat din brasov

    ReplyDelete
  47. Ma bucur sa gasesc aici randuri despre acel site Neogen. Da, si eu am nostalgia comentariilor de ordinul miilor dintr-un grup de "smintiti" - pentru cine isi aduce aminte de "vestitul IONESCU" din Bucuresti si "hatraul MIRCEA" de la Iasi. Eu sunt cea care care m-am "razboit" cu ei ,ii avertizam ca va muri Neogen , dar nu m-au crezut.
    Ii salut cu aceasta ocazie pe toti si toate , pe Amaripi, pe Marmota, Pe Mary Blue, Pe Pink si Fashion, pe Knock , Baiser .... si restul nementionati aici,dar de care imi amintesc cu drag. Va salut tot "din zbor'' cu copilotul cel mic langa mine! (stiti voi cine-s,asa e?)

    ReplyDelete
  48. Au dat "paine" judecatoriilor, dar si placeri nebanuite atat barbatilor cat si femeilor care nu aveau curajul sa faca primul pas !

    ReplyDelete
  49. De trei zile s-a inchis si Zumzi ....a devenit magazin on-line....

    ReplyDelete
  50. De trei zile s-a inchis si Zumzi ....a devenit magazin on-line....

    ReplyDelete
  51. NE VREM NEOGEN_UL INAPOI!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  52. Mai, si eu am avut un cont pe acolo insa...zau daca pricep ce a facut Neogenul sa fie atit de special! Sau, poate e doar o alta perceptie a mea!

    ReplyDelete
  53. Si mie imi placea neogen si sentimente.ro...a fost o perioada din viata mea si inca un frumoasa. Mi-am regasit fostul sot, fost coleg de liceu, tot pe neogen. Cred ca Neogenul a murti odata cu casnicia noastra ;)
    Elly, acum inteleg ce voiai sa spui pe undeva! :)

    ReplyDelete
  54. "Anonim Ma apr. 17, 11:08:00 PM
    Mamă, ce bună-i Elly Weiss.." Comentariul asta mi-a luminat ziua! :)))))))))))))
    Neogen a avut inspiratia sa ia in calcul aspectele culturale ale zonei in care dezvolti o afacere!
    Facebook e un McDonalds consumat in virtutea etichetei "Made in US".
    Buy things you don't need with money you don't have to impress people you don't like! Asta e Facebook! Si are "socializare" cat euglena creier!
    Neogen a avut nerv si sex-appeal la fel de mult pe cat bad management si autosuficienta! Pacat!
    Avand in vedere caracterul infect al lui Fusu era normal sa se ajunga aici!
    However, comentariul mentionat e "tulburator" :))))))))))))))

    ReplyDelete
  55. Da, special pe naiba. Era faza ca profilul iti era linsat cv-ului si cica puteai sa iti faci diverse relatii pe baza de "sex appeal", puteai sa iti ascunzi cv-ul pe neogen si parca si pe noi2, chatul era noi2. Apoi cat despre munca era partea a 2 a a discursului. Nu mai spun ca iti era rusine sa zici ca ai cont pe site-urile astea desi o ziceai pe prima varianta, bestjobs- pentru un loc de munca, nu era chiar asa de bine vazuta.
    Neogen a distrus caractere, casnicii, etc., bravo pentru cine a scris asta!

    ReplyDelete
  56. Balciul desertaciunilor era Neogen, prefigura o lume decazuta din principii, din normal si din moravuri. Te duceai sa te intalnesti prima oara fata in fata cu persoana si nu mai era aceiasi persoana cu care ai comunicat prin internet.

    ReplyDelete
  57. Stie cineva daca datele vechiului cont noi2.ro pot fi reaccesate, daca de exemplu imi pot regasi istoricul mesajelor, etc?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost sters totul de atunci. A ramas cate ceva pe zumzi, o vreme apoi s-a sters totul si de acolo. Sunt aproape 4 ani de la disparitia neogen si noi2. Asta inseamna foarte mult in spatiul virtual...

      Delete
  58. Pacat ca nu mai exista Neogen ,pe acest site mi/am cunoscut sotia in 2008 ,suntem ff fericiti impreuna ....pacat ca s/a inchis...

    ReplyDelete
  59. Pacat ca nu mai exista Neogen ,pe acest site mi/am cunoscut sotia in 2008 ,suntem ff fericiti impreuna ....pacat ca s/a inchis...

    ReplyDelete
  60. Neogen a fost unul dintre putinele siteuri de dating care functiona...
    Facebook (informare + manipulare) nu functioneza ca site de dating, desi unii sustin ca au reusit.

    ReplyDelete
  61. eu acolo am gasit mare iubire

    ReplyDelete
  62. Oare poate fi Neogen o pasarea Phoenix ?!
    Cred ca s'ar bucura de succes.

    ReplyDelete
  63. Nu am mai citit atât din copilarie din scoartă in scoarță :)
    Elly.W multumesc pt subiect , mi-a trezit multe amintiri

    ReplyDelete
  64. Neogen, noi2...asa am cunoscut un om minunat, sotul meu. Ne amintim cu drag de noi2, dar cu parere de rau ca a disparut.

    ReplyDelete
  65. Da, toti avem amintiri frumoase cu Neogen...

    ReplyDelete
  66. Yeap. Ionescu e viu! Cine intreaba? Plm, FB e de rahat, nema bunaciuni pentru tetea!

    ReplyDelete
  67. Inca mai sunt site-uri de socializare / matrimoniale bune in Romania, unul este socializari.ro

    ReplyDelete
  68. Mi e dor de neogen. Nu mai exista unul asemănător. N-a avut asemănare și nici nu o sa mai fie altul identic cu el. Era complex, frumos și viu...pur și simplu trăiai prin el. Site-urile existente nu îți sunt aproape de suflet, sunt reci. Mai vreau un neogen.....

    ReplyDelete
  69. Cumpăr cont vechi la jocurile neogen.ro .Menționez vreau doar cont cu __ care au în fata aștept mail la simona2023simona2023@gmail.com

    ReplyDelete