Saturday, March 31, 2012

Leapsa muzicala


Marturisesc ca niciodata n-am preluat o leapsa.
Deci, faptul ca particip, este un eveniment. Nu stiu cand se va mai intampla, asa ca fiti foarte atenti!
Leapsa muzicala este preluata prin bunavointa lui Zdwuby (Raluca), de pe blogul Aurei Rusu, initiatoarea.
1. Care este solistul vostru favorit din Romania? Dar din strainatate?
Ville Valo
Un solist favorit din Romania...nu prea am. Daca e totusi sa indic o voce buna, pe care-mi face placere s-o ascult, poate ca ar trebui sa spun Andra, desi nu-mi place tot ce canta. Imi mai place Raluka.
Din strainatate...aici e si mai complicat, pentru ca eu nu prea mai ascult muzica in ultima vreme. Voci care au fost se pun? Daca da, atunci ar fi Freddie Mercury si Janis Joplin. Si o voce care este, cea a lui VilleValo.
2. Care este trupa favorita de la noi? Dar din afara?
De la noi n-am vreo trupa favorita, din pacate.
Din afara, trupa mea de suflet este HIM.
3. Care vi se pare a fi de-a lungul timpului cea mai slaba (ca sa nu zic proasta) trupa muzicala de la noi? Dar din afara?
Ohohooo...nu-i greu, da' n-am loc sa le insir. Dau doar doua exemple: Bambi si Indigo.
Din afara, The Cheeky Girls...
4. Ati fost vreodata fanul vreunei trupe? Daca da, al carei trupe? Povestiti un pic despre ceea ce insemna pentru voi sa va numiti fan adevarat.
Am spus mai sus ca HIM e trupa mea favorita. Un fan face tot ce poate sa-si intalneasca trupa favorita. Cand au venit in Romania...am fost sa-i vad. Si nu stiu cum am rezistat in picioare mai mult de 12 ore...si intr-o inghesuiala groaznica.
5. Enumerati 3 trupe de la noi care v-au facut sa simtiti tineretea, distractia, buna dispozitie, s.a.(in afara de trupa preferata).
Am sa enumar pur si simplu: N&D, 3 SE, Valahia. As mai adauga HI-Q.
6. O trupa care a evoluat si inca nu a “murit” de la origini pana in prezent…
Pai ar fi Holograf...care a evoluat de la un rock mai lejer la un pop-rock foarte comercial. Dar fara a pierde din fani, si castigandu-si mereu altii.
7. Care este ultima melodie pe care ati ascultat-o?
Andreea Balan - Money Love
8. La ce concert ati fost ultima data? Al carei trupe?
Artmania 2011 - Lacuna Coil 
9. Ce artist strain v-ar placea sa mai concerteze in Romania? (in afara de cel preferat)
Bullet for my Valentine, Alter Bridge.
10. “Fredonati” (scriind) o piesa care va vine acum in minte!
N-am dispozitia necesara...dar as fredona HIM - Disarm me.

Au mai raspuns provocarii: Zdwuby, Alyz, Denisa, Aniela, Emil, Vienela, ... si desigur, Aura .


11 comments:

  1. Superbă piesa (HIM - Disarm me).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, chiar asa este, si ma bucur ca iti place.
      Poate asa descopera lumea ca mai exista si altceva in afara de ceea ce se vede de dimineata pana seara pe posturile de muzica de la TV :)
      N-am participat la vreo leapsa din acestea pentru ca multe nu-mi spun nimic...dar aceasta mi-a dat o ocazie de a aduce in atentie si alt gen de muzica :)

      Delete
  2. Imi plac gustuirle tale muzicale...spre rusinea mea nu stiam melodia (HIM- Disarm me), dar acum cred ca este deja a 4-a oara cand o ascult;)) imi place:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. De ce "spre rusinea" ?
      N-ai avut ocazia sa-i descoperi. E o trupa finlandeza, de rock metal...foarte melodios...daca ai curiozitate, poti gasi pe Youtube o multime de postari cu ei.
      O melodie cantata de Ville Valo in colaborare cu o tipa, Natalia Avelon (o actrita), sunt sigura ca o stii...este Summer Wine...
      El este solistul acestei trupe (HIM)...si are o voce si o prezenta absolut speciale...si un talent exceptional, fiind un fel de James Morrison (the doors) modern...poet, compozitor, solist, putin filosof...tot ce vrei :)
      Scuze ca am tinut un mic "discurs"...dar vei vedea ca merita :)

      Delete
  3. 1. Freddie Mercury, Frank Sinatra; Ovidiu Ioncu (Cargo)
    2. Queen, Scorpions, Metallica, GnR, Aerosmith... Iris, Compact, Holograf, Cargo, Hara...
    3. No comment
    4.Deci la Iris, dar mai demult și cred că doar pot zice că a fost super!
    5. Vezi la 2
    6. Iris!
    7. Metallica ”The Day That Never Comes”
    8. Vezi la 4
    9. ...
    10. We Will Rock You! :D
    Deci asta am vrut să fie nu un răspuns ci o destăinuire... :D Să nu spui nimănui ;) :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebuia sa-mi imaginez ca esti rocker de-al meu...si esti chiar infocat!
      Ma bucur ca ai preluat, asa, mai neoficial, leapsa asta :)
      O sa-i spun totusi Ralucai (Zdwuby)...se va bucura :) :D
      Ma bucur ca mai traiesti...am mai trecut pe la tine, chiar cu putin inainte...esti in vacanta? :P

      Delete
  4. Valahia si Holograf :| i-am uitat :(
    Ti-am pasat si eu o leapsa :">

    ReplyDelete
  5. Hehe... sa inteleg ca te topesti dupa Ville?
    Imi place ce muzica asculti, iar daca tot esti rockerita... iti recomand si: Alter Bridge, Longview, In-Flight Safety (in special piesa "Paperthin"), Neverending White Lights, Staind... si bineinteles The Rasmus (ca tot a colaborat Lauri cu Ville) :D

    P.S.: Frumos blog! Ma bucur ca l-am descoperit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ma "topesc" :)) Imi place ceea ce compune, imi place cum gandeste, cum canta, imi place toata trupa...iubesc HIM.
      Multumesc pentru recomandari...dar Alter Bridge, de exemplu este o trupa pe care o mentionez la trupe ce as dori sa le vad in Romania. The Rasmus imi place...Restul le-am ascultat intamplator. Si nu pe toate. Dar iti multumesc pentru recomandare.
      Daca blogul iti place...poate ca il mai vizitezi :)
      Am vazut comentariul abia azi si "cercetand" am remarcata ca esti "new entry". Succes!

      Delete
  6. Replies
    1. O sa intru...acolo, in casa noua, sa vad despre ce este vorba :)
      Poate ca preiau vreuna.

      Delete