Saturday, March 24, 2012

HAPPY WEEKEND! - Ediţia 1



HAPPY WEEKEND! - Ediţia I este gata de start! Deci, dacă este weekend, este

Happy Weekend


Buranovskiye Babushki, relaxate, înainte de intrarea în scenă

La Baku 2102, Rusia va fi reprezentanta la Eurovision de grupul folk Buranovskiye Babushki, ale cărui componente au între 43 şi 74 de ani!!

Matrioşka mea - Seamănă cu bunicuţele, nu-i aşa?

UK vs. Russia - O altă mare surpriză: Marea Britanie va fi reprezantată la Eurovision 2012 de către celebrul cântăreţ Engelbert Humperdinck, în varsta de 75 de ani,  supranumit ”regele muzicii romantice” 

Cele şase bunicuţe susţin că principalul lor scop este strângerea de bani pentru construirea unei biserici. 
Un scop nobil.
Se pare ca anul acesta, la Eurovision se întâmplă lucruri... deci...de urmărit.


Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, specificând: 

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia I


Apoi introduceţi în formularul de mai jos nume şi link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat):







15 comments:

  1. Interesante babutzele,ma mir cum reusesc sa cante:))!..Oricum mie imi place de ele,sunt prezentabile:D:>Happy Weekend,Elly!:X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am ramas cu gura cascata vazandu-le :)
      Bravo lor ca au avut un asemenea curaj si rusilor ca le-au promovat. Vor fi pentru Rusia o carte de vizita mai buna decat multi alti concurenti din anii anteriori trimisi la Eurovision.

      Delete
    2. Asa cred si eu:>Oricum e un mare dar,sa mearga la Eurovision,la varsta lor:>

      Delete
    3. Este extraordinar. Mai ales ca interpreteaza ceva care reprezinta traditia ruseasca...

      Delete
  2. Pentru varsta lor chiar este ceva incredibil..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da. Mie mi se pare ca e ceva foarte frumos. O reintoarcere la traditii...iar in cazul Marii Britanii, o alta participare de exceptie la Eurovision, o reintoarcere la valori. :)
      Poate in lumea asta, care ni se pare nebuna, nu e totul pierdut :)

      Delete
  3. Replies
    1. Bine ai venit la Happy Weekend!
      Multumesc pentru apreciere :)

      Delete
  4. Bătrânelele sunt uimitoare ! le-am văzut în diverse ipostaze în mai multe clipuri . Cel mai haioasă îmi pare cea mică de înălţime . Bravo lor !
    Despre Engelbert nu ştiam aflu acum întâia oară . Ce devine Eurovision-ul :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cea mai haioasă ....
      scuze!

      Delete
    2. Cred ca se cauta ineditul...ceva care sa iasa din tipare...diferit de ceea ce eram obisnuiti sa vedem la Eurovision de ani buni. Nu stiu daca iti amintesti de o trupa rock, Lordi, care a castigat Eurovisionul acum cativa ani...in 2006...
      Mie mi-a placut acea editie...a aratat o deschidere spre altceva...
      Pacat ca nu s-a mai repetat :)
      Despre Engelbert...uite ca e bun si HW! la ceva :))

      Delete
  5. Credeam ca nu ma mai uimeste nimic... ca am vazut multe, dar nu-i adevarat. Intotdeauna exista ceva care sa ne uimeasca! Acesta cu bătrânelele uimitoare este un exemplu.
    HAPPY WEEKEND!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Bine ai venit la Happy Weekend!
      Si eu am impresia uneori ca am cam vazut de toate.
      Nu-i adevarat, fiecare zi ne aduce ceva nou, care ne face sa reevaluam tot ceea ce cunosteam sau credeam a cunoaste. Si e bine asa. Altfel viata ar fi searbada :)
      Multumesc :)

      Delete
  6. La o adica , nu vad de ce nu ar castiga? Daca nu pentru altceva,macar pentu originalitate :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ar putea chiar castiga!
      Dar, prin intermediul acestui joc, am vrut sa aduc in atentie ca anul acesta, la Eurovision, sunt doua participari absolut speciale, Rusia si Marea Britanie.
      Happy Weekend!

      Delete