Friday, February 3, 2012

De ce iubesc ?

De mult n-am mai primit o tema ! Marturisesc, sunt incantata, pentru ca timpul pare c-ar fi fost dat inapoi...ma simt din nou copil...adolescenta..cand primeam teme la scoala. Si cum tema este despre iubire, sunt gata sa raspund...simt ca intre timp am mai aflat cate ceva despre acest sentiment...
1. De ce iubesc luna ianuarie ?
Pentru ca incepe cu cea mai frumoasa zi a anului, in care se "intampla" cea mai grozava petrecere a anului, Revelionul. Si pentru ca, luna ianuarie, in fiecare an e un nou inceput, o speranta de mai bine.
2. De ce iubesc strazile cu nume de poeti ?
Simplu. Fiindca pentru sufletul meu, oricum ar fi acea strada: micuta cam cat o alee, marginasa sau poate nu foarte curata, daca poarta numele unui poet ea este innobilata, e ca si cum ar avea o aura.
3. De ce iubesc fulgii de nea ?
Pentru ca sunt puri si perfecti. Oare exista cineva care sa nu iubeasca puritatea si perfectiunea ?
4. De ce iubesc propozitiile care nu contin negatii ?
Le iubesc tocmai pentru ca sunt pozitive...afirmative...si pentru ca-l urasc pe "nu".
5. De ce iubesc ceasurile care opresc timpul in loc atunci cand e cazul ?
Ar fi fost doua momente in care as fi dorit ca timpul sa stea in loc: cand am implinit 18 ani si cand m-am indragostit nebuneste de cel mai extraordinar tip. Si as iubi la nebunie ceasul care ar putea opri timpul in loc pentru parintii mei...
6. De ce iubesc un cap plin de idei ?
Capetele pline de idei ma fascineaza. Posesorii lor au solutii pentru orice. Cum as putea sa nu iubesc asemenea persoane ?
7. De ce iubesc copiii care au fulare rosii ?
Fiindca iubesc copiii si fiindca rosul inseamna iubire, putere, vitalitate...inseamna VIATA.
8. De ce iubesc forta de atractie ?
Pentru ca iubesc merele. Si fizica. Si, MAI ALES, acum fara gluma, pentru ca fara forta de atractie tot acest univers pe care il iubim, s-ar dispersa si n-ar mai ramane nimic. Si probabil ca aceasta trebuia sa fie ultima intrebare...Parerea mea !
9. De ce iubesc pantofii care au in ei o intreaga poveste ?
O sa-mi permit sa spun ca eu personal, iubesc o pereche de cizme peste genunchi, pentru ca au povestea lor. Le-am cumparat impreuna cu barbatul iubit, care a suportat cu stoicism sa-l alerg vreo doua zile prin trei mall-uri... si pe care inca nu le-am purtat, decat in cutie...fiindca asa s-a intamplat si intre timp ne-am si despartit. Adica mi-am permis sa opresc timpul in loc, cumva...
10. De ce iubesc soarele ? 
OOps !  Mii de scuze !
Abia aceasta e ultima intrebare. Si e corect.
Iubesc SOARELE fiindca fara el nu ar fi fost NIMIC. Nici macar aceste intrebari. :)
O. Paler - Decalog 
03.02.2012

Articol participant la:
Blog Power Editia 8  de pe Most Wanted Blog
 

16 comments:

  1. Mi-a placut enorm sa te citesc. Ai raspuns foarte ferm, dar cu gingasie totusi. Si tocmai ca erau intrebari pe cat de generale, pe atat de particulare. Sper sa nu te superi, dar am mai cotrobait pe la tine prin blog si mi-a placut, astfel ca te-am adaugat in lista mea de favoriti. Pot modifica, daca n-am procedat bine. Superbe raspunsuri, au fost pe gustul meu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucura si ma onoreaza acest comentariu. In intregime. Multumesc !

      Delete
  2. De ce iubesc io răspunsurile date de tine? Nu întreba, cred că știi deja, sau cel puțin bănuiesc faptul că știi. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pentru ca sunt oneste? Pentru ca am o filozofie de viata simpla, "ţărănească"? Pentru ca sunt cu picioarele pe pamant? Ori poate pentru ca suntem prieteni? ;) :)

      Delete
    2. Ca-n reclama la Western Union... ;) :)

      Delete
  3. Sa opresti timpul in loc pantru parintii tai. Nobil...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pentru dragostea lor nemarginita pentru mine...daca ar fi posibil...as face-o...
      Multumesc :)

      Delete
  4. Replies
    1. Multumesc :)
      Aprecierea este cu atat mai pretioasa pentru mine cu cat vine din partea unui "mestesugar" al cuvintelor...

      Delete
  5. Frumoase raspunsuri si sincere:)

    ReplyDelete
  6. Pana cand vom muri, copilul din noi nu va pieri! Foarte frumos ce ai scris!

    ReplyDelete
  7. Sincerc sa fiu, titlul m-a dus cu gandul la alta idee.
    Asa cum zice cineva mai sus, ferme si gingase raspunsuri.
    " De ce iubesc propozitiile care nu contin negatii ?
    Le iubesc tocmai pentru ca sunt pozitive...afirmative...si pentru ca-l urasc pe "nu"."

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ma mir ca ai fost derutat. E un articol care a participat la un concurs. Adica e "facut la comanda", dupa o tema data :)
      Dar a iesit binisor :)

      Delete